preview: hidden stories by essence




Mädels, ich bin doch gerade ein bisschen baff! Vor gerade mal zwei Wochen habe ich hier noch die Preview zur Essence TE Like an unforgettable kiss mit euch geteilt und war irritiert, weil ich mir zum Valentinstag eine ausgefallenere TE gewünscht hätte... Gestern dann stand die einfach so im Müller rum! (Klar habe ich gleich bei den Lacken mal zugelangt!) Da musste ich mir erst einmal überlegen, ob ich euch diese News überhaupt bringen soll, vielleicht steht die TE ja morgen schon in einer anderen Drogerie... Egal. Ich zeige euch die Lacke trotzdem, denn die Farben sind genau mein Fall!

Girls, I'm derranged! Just two weeks ago we were here, talking about the new TE by Essence Like an unforgettable kiss and I was venting about how it could be so much better for Valentine's Day and then yesterday, I stood face to face to the display! (Yes, of course I grabbed some of the polishes!) But then I wasn't sure if I should even share this news with you, maybe you'll find this new TE for sale tomorrow at an other drugstore... Anyways. I'll still show you the polishes, because the colours are so me!

01 enter wonderland - 02 enchanted by hint of mint - 03 mauve-llous fairy - 04 where did i park my unicorn?
05 rose in wonderland - Müller exclusive

Mattes Schimmerweiss? Oh ja! Auf den Bildern finde ich alle Farben sehr ansprechend und wie geil ist bitteschön der Name von dem Blauen?

Matte shimmery white? Oh, yes please! From the pictures I like all colours and how awesome is that blue polish's name?

01 carrie's fairy dust - 02 trixie's pixie dust

03 from dust till dawn - Müller exclusive
Auch Nagel-isch sind diese drei Pixie Dusts, es handelt sich dabei um Schimmerpuder(?) für Körper, Lippen und Nägel. Essence meint man solle es auf einen Topper auftragen oder mischen... Ich nehme an es handelt sich um Pigmente?

Somewhat nail related are these three pots of Pixie Dust, it's some shimmery powder for body, lips and nails. Essence suggests to drizzle it on top of a top coat or just mix it in... I'm assuming these are just pigments?

Die TE wird es angeblich ab Januar 2015 zu kaufen geben, was meint ihr zu der Kollektion?

This TE will be on sale in January 2015 it seems, what are your thoughts about this collection?

Posted in , . Bookmark the permalink. RSS feed for this post.

Leave a Reply

Powered by Blogger.

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.