Preview: Viennart by Catrice


Today I bring to you fresh news from Catrice! It's their latest announcement for their upcoming limited edition collection Viennart that will be in stores from November throughout December 2014.

Heute gibt's mal wieder News von Catrice (und zum ersten Mal bei mir zweisprachig :)! Es handelt sich um die jüngst angekündigte LE Viennart, welche ihr von November bis Dezember 2014 in den Läden finden werdet.

There will be 4 different nail polishes available in this collection and all I can say is, Catrice really hit my soft spot with all 4 shades! Pearly white shimmer, old rose, metallic lavender and a glittery red. Spot on Catrice, spot on. I'm in love and I need them all... Maybe.

In dieser Kollektion gibt es vier verschiedene Nagellacke und ich kann nur sagen, Catrice hat mit den Farben bei mir voll ins Schwarze getroffen. Perlmutter, Altrosa, metallisches Lavendel und ein schönes, Glitzi-Rot. Ich glaube ich muss die alle haben...


  • C01 - Pearlescent Purpose
  • C02 - Vienna Rose Woods
  • C03 - LilART Lily
  • C04 - ARTful Red

The bottles look really pretty too.
Signing off with this nail video that was also included in the news, enjoy.

Die Flaschen sind auch sehr schön gestaltet.
Abschliessend noch ein kleines Nageldesign Video, welches ebenfalls von Catrice zur Verfügung gestellt wurde. Na ja, die zweite Schicht Lack über das ganze Design am Schluss finde ich dann doch etwas zuviel des Guten...


Posted in , . Bookmark the permalink. RSS feed for this post.

Leave a Reply

Powered by Blogger.

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.